Menu

Powered By Blogger

Translator

Rabu, 22 Desember 2010

Pengumuman Dari KAGE Ninja Saga

Posted by Personal Blog On 18.31 0 komentar



Dear NS Community,

It has been a while since the Talent Skill System is launched. What is your Talent? Hoping that everyone is enjoying this one of the most anticipated updates in Ninja Saga so far!

As you may have noticed, a new game Dragon Legacy is recently in its closed alpha stage cordially inviting Ninja Emblem players to get a first hand to try out. Dragon Legacy is a Flash-based RPG game which is different from Ninja Saga and contains lots of unique features including unique story, unique class system, a large world for players to adventure and customizable elemental pet system. It’s one of the games our different Development Teams have been developing and more games will be announced and released in the future.

Sure there will be a lot of fun and excitements in Dragon Legacy but please, do not forget Ninja Saga because you can always enjoy the thrills bought by both games! Development Team of Ninja Saga will continue putting up more and more updates by paying every effort in return of the support you all have given us ever since, while Development Team of Dragon Legacy will keep on letting the fantasy happen.

The updates for Ninja Saga will never stop because it’s a highly beloved game of our developers. We will be focusing on features in which players can keep advancing their characters, enabling better interactions to players with their friends and streamlined storyline missions. Below are some of the updates to be launched in Ninja Saga in the future.

- Unlimited Secret Talents
- New Gift System
-New Clan System Update
- New Clan Missions and Clan Boss
- Saved Hairstyles
- Ancient World Boss
- Live PvP Private Room
- Live Party PvP and Party PvE
- Secret Black Ops Tests and Training
- New Special Mission and New Mission Type
- More Holiday Events

So be with us and get ready, Ninjas!

Cheers,Kage
NAH !!! BERGEMBIRALAH agan" !!

Dear NS Komunitas,

Sudah lama sejak Talent Sistem Skill diluncurkan. Apa Bakat Anda? Berharap bahwa setiap orang menikmati ini salah satu pembaruan yang paling diantisipasi di Saga Ninja sejauh ini!

Seperti Anda mungkin telah memperhatikan permainan baru Dragon Legacy baru-baru ini dalam tahap alpha yang tertutup rapat dengan hormat mengundang Ninja pemain Emblem untuk mendapatkan tangan pertama untuk mencoba. Naga Legacy adalah game RPG berbasis Flash yang berbeda dari Saga Ninja dan berisi banyak fitur unik termasuk cerita yang unik, sistem kelas yang unik, sebuah dunia yang besar untuk pemain untuk petualangan dan pet system disesuaikan unsur. Ini salah satu permainan yang berbeda kami Tim Pembangunan telah mengembangkan dan lebih banyak game akan diumumkan dan dirilis di masa depan.

Tentu akan ada banyak kesenangan dan kesenangan di Dragon Legacy tapi tolong, jangan lupa Saga Ninja karena Anda selalu bisa menikmati sensasi dibeli oleh kedua pertandingan! Tim Pengembangan Saga Ninja akan terus memasang update lebih dan lebih dengan membayar setiap upaya pengembalian dukungan yang Anda semua telah memberikan sejak, sedangkan Tim Pengembangan Dragon Legacy akan terus membiarkan fantasi terjadi.

Pembaruan untuk Saga Ninja tidak akan pernah berhenti karena permainan yang sangat dicintai pengembang kami. Kami akan berfokus pada fitur-fitur di mana pemain dapat terus berkembang karakter mereka, memungkinkan interaksi yang lebih baik untuk pemain dengan teman-teman mereka dan misi alur cerita efisien. Berikut adalah beberapa update akan diluncurkan pada Saga Ninja di masa depan.

- Talents Rahasia Unlimited
- Sistem Baru Gift
-New Update Clan System
- Misi Clan Baru dan Boss Clan
- Disimpan Hairstyles
- Boss Kuno Dunia
- Live PvP Kamar Swasta
- Pihak PvP dan PvE Partai Live
- Rahasia Black Ops Tes dan Pelatihan
- Misi Khusus dan Jenis Baru Misi Baru
- Lebih Holiday Acara

Jadi dengan kami dan bersiap-siap, Ninja!

Cheers, Kage
NAH! BERGEMBIRALAH agan "!

0 komentar:

:10 :11 :12 :13 :14 :15 :16 :17
:18 :19 :20 :21 :22 :23 :24 :25
:26 :27 :28 :29 :30 :31 :32 :33
:34 :35 :36 :37 :38 :39

Posting Komentar